Monday, May 9, 2011

sejarah mungkin berulang . HAHA .

hah , korang korang . nak cerita neh .
hari neh aku pegi daftar form 6 .
al kisah nya bermula ....
malam uhh kelang kabot aku cari semua sijil aku kan .
then mlm uhh tk bole tidur . sebb dah biasa tidur lambat :)
then , pagi tuh . kunci jam 6.40 .
bangun kul 7 . HAHA .
sebenarnya \benda uhh mula kul 9 . tapi tapi .
d sebb kan aku nak pegi awal kan . haha
lepas tuh kau tahu . aku malu gilaa doh nak pakai baju sekolah .
yer laa dah 6 bulan aku tk pakai baju sekolah tuh wehh .
pas uhh sampai2 jeh kat sekolah seksyen 16 uhh .
aku macam blur blur . HAHA .
dah lah dorg time uhh baru abes perhimpunan kan .
suma pandang2 jeh . huh . sakai
tapi kan , aku cakap kau budak lelaki sekolah tuh kira oke la .
sebb dorg yg bnyak tegur kan .
kalau perempuan nya . sombong ya amat .
bajet gud gud saje ohh .
dah lah aku dah lame tk rasa sekolah campur neh .
rasa lain gila .
AL KISAH NYA WEHHHH :)))))


1 comment:

  1. haha..dak2 upper 6 sumer smpoi2 dowh...aritu aku join aktiviti ngan dorg ari rabu tu bpak best gyler...mcm2 glagat aku tgk...but seriously,mule2 mmg rse laen gyler but lme2 nti ok ar...

    ReplyDelete