Wednesday, April 6, 2011

kisah aku dan hari ini . HAHA .

haha . hari neh . awal pagi aku da bgn . sebb nak ekot syera pegi kl .
kiteorg g kl dgn mak dye sebb , adek dye nak g chek gg kat HKL :))
kul 8 da gerak kott . hoho .
naek train . pehh ramai manusiee . OMG .
berdiri , smpai kl sentral , pas uhh baru dpt ddk , smpai bank negare .
pas uhh nek cap g HKL .
smpai sane g lahh tmpat neh pembedahan plastik n ape tah .
masuk jeh dalam uhh , peh ramai org .
yg penting we , mamat nsem ramai . hehe .
aku n syera ape lagi usha2 lah . hehe .
abes sume uhh , g tgk nenek syera lak , kat HKL gak .
hah time neh . mak syera da g dulu .
aku n syera terlepas lif .
pas uhh , da nek lif . smpai tingkat 4 , aku n syera pnye excited kua kat pintu belakang .
sekali ade doctor kott . tapi lelaki lahh . dorg ckp
**heyyy buat ape dekat cni , rumah mayat . **
aku dgn syera terus lari masuk liff balek kua ekot pintu depan . HAHAHA .
bengong jeh . dorg saje maen2 .
kat hospital kuala lumpur uhh , ramai gak budak budak hot pegi .
pelik gak aku .
pas uhh , da tgk nenek syera , aku n syera g TS . mak syera n adek dye pegi JALAN TAR :))
kat ts , aku beli barang yg aku nak . suke baii .
lantak a korg nak ckp aku maket kew ape .
nanti korg nak beli gak . HAHAH .
oke choww .
esok nak pegi kl lagi .
tapi ramai ramai . huhee . mesti seronok . i like bebeh :))
esok aku pegi single . hehe .
chowww .
salam :]

No comments:

Post a Comment