Thursday, January 20, 2011

cerita saya

 yepiii . tk sabaa nak story .
pagi tadi aku g temuduga kolej kemahiran kat anggerik mall . hehe .
pagi2 mamat uhh da col aku ckp nak pegi same .
aku saje lmbat2 . haha .
pas uhh aku da siap dye pun smpai .
aku g lahh dgn dye . mak dye pun ade . kahkah .
smpai jeh kat sane aku cm blurr blurr . isi borang . n then masuk at dalam bilek nehh
ade ceramah ape tah .
masuk2 jeh kat dalam bilek tuh nak tahu aku nmpak mamat yg aku penah suke time kat skolah dulu
HAHA . tekejot sehh . aku cm tepiker cm mane dye bole ade gak . HEHE .
semakin blurr aku . pas uhh , time penerangn plak . mamat nsem yg terangkan at group aku .
walaweh , bangge , hihi . aku nehh memg blurr .
smpai khusus ape pun aku tk tahu nak amek .
tetbe mamat yg aku penah suke tuh tego .
dye ckp nak amek khusus ape . dye amek elektrik .
pas tuh aku maen tibai jeh ckp nak amek khusus penghotelan . haha .
klakar doh . mamat yg aku pegi skali nehh lagi aa .
harap jehh pegi dgn mak tapi blurr jugak . hoho .
tapi sayang pendaftaran nye agak mahal .
lum abes aku dgr mamat nsem tuh bg penerangn .
mak si mamat yg aku ekot dye uhh ajak balek . so aku follow jeh :))
tk dapat nak usha mamat yg aku penah suke tuh n mamat nsem tuh . HAHa
nak blajar kat kolej tuhhhh . NAKKKKKKKKKKK :))
da lah tyraa jgn nak mengarot lagi .
lupekan jehh .
*nehh hanye kesukean aku jehh . HAHA . its my life .
**btw aku happy gilaa hari nehh . skg nak pegi mcd plak . GTG . HOHO

No comments:

Post a Comment